ריבועי פנקייק בתנור

ריבועי פנקייק בתנור, בלי לחכות עד שכל הפנקייקים יהיו מוכנים, בלי להכין אחד אחד, בלי להכין כל פנקייק בנפרד ולעמוד מול הגז, בלי ללכלך, להפוך, לחכות.. ריבועי פנקייק בתנור- שופכים את כל העיסה לתבנית ואופים. ממש קלי קלות. יוצאים פנקייקים תפוחים, אווריריים, רכים.. ממש במרקם כמו של ספוג..והכל בתבנית אחת ובתנור. הדבר היחיד שאתם צריכים לעשות זה להכניס את המצרכים לקערה ולערבב, זהו.

קלללללל…

כמו שאתם כבר הספקתם להכיר אותי, אני והכנת דברים קטנים או דברים שיש בהם מנטרה שחוזרת על עצמה זה ממש לא בשבילי, ממש כמו הכנת עוגיות.. התעסקות בבצק, לקרוץ, לאפות ושוב.. ככה גם פנקייק, הכנת הבלילה ואז לטגן פנקייק פנקייק, להפוך ולחכות עד שכולם יערמו.. איייפפפ… למי יש סבלנות?  לכן חשבתי בעצם למה שלא להכין פנקייק בתנור? שכל הבלילה יחד, מערבבים וזהו. קלי קלות.

כמובן שלא חייב להכין בתבנית המחולקת כמו שהכנתי, אפשר פשוט להכין בתבנית מלבנית ואז שהפנקייק יוצא מהתנור חותכים לקוביות. כלום עבודה ויוצאים פנקייקים שווים בטירוף..

בקיצור, אתם עוד כאן? 5 דקות וסיימתם להכין.. עוד 18 דקות בתנור ואתם טורפים פנקייקים חמים, רכים ואווריריים.. יאממי.. אל תשכחו סירופ שוקולד, מייפל, קצפת וגלידה.. כי אם כבר פנקייק אז שיהיה כמו שצריך:)

אל תשכחו.. ריבועי פנקייק בתנור זה הלהיט החדש:)

לפני אפיה. שמתי גם שוקולד צ'יפס בבלילה
מיד אחרי אפיה, מאפה אוורירי, תפוח במרקם ספוג

ריבועי פנקייק בתנור/אתי משה-חביב:

מה צריך? 
2 כוסות קמח תופח – 280 גרם
1/2 כוס סוכר – 100 גרם
2 שקיות סוכר וניל – 20 גרם
קמצוץ מלח
2 ביצים  L
50 גרם חמאה מומסת
כוס ורבע חלב- 300 גרם
רבע כוס מי סודה לשתיה (נוזל, לא האבקה!) – 60 גרם. *אם אין מי סודה לערבב רבע כוס מים עם כפית אבקת סודה.

תוספות אפשריות:
פירות- כגון- אוכמניות, פטל, תותים.
שוקולד-כגון- שוקולד קצוץ, שוקולד ציפס.

הכנה:
בקערה גדולה לטרוף ביצים עם חלב, להוסיף חמאה מומסת, לערבב. להוסיף סוכר, מלח וסוכר וניל ולערבב. להוסיף את הקמח, הסודה לשתיה ולערבב עד איחוד, לא יותר מידיי.
להעביר לתבנית בגודל 30*20 או להשתמש בתבנית מחולקת באותו הגודל, לפזר פירות (אוכמניות למשל) או שוקולד, להכניס לתנור שחומם מראש ל180 מעלות למשך 18-20 דקות.
שמוציאים מהתנור, לחתוך לריבועים, לזלף מייפל או שוקולד, אפשר להוסיף גלידה או קצפת בצד.
לזלול בהנאה:)

מתכון ריבועי פנקייק בתנור
בהצלחה ובתיאבון, אתי:)

דירוג
שם המתכון
ריבועי פנקייק בתנור
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *