מי אני

אתי משה חביב , נשואה ואמא לשלוש בנות מושלמות. אני לא שפית ולא קונדיטורית. אני אמא במשרה מלאה שאוהבת את המטבח. אוהבת להאכיל כמו שרק אמא יודעת. נהנית ואוהבת להכין אוכל בשביל ההתנסות, אוהבת לאתגר את עצמי כל פעם מחדש עם מתכונים חדשים ולהתנסות בהמצאת מתכונים משלי מאילתור ודברים שנמצאים בבית, לא מפחדת לנסות ולהעז.
אגלה לכם שאת רוב המאכלים שאני מכינה אני ממציאה בהברקה של הרגע, כמוזה, כהשראה מדברים שראיתי/חשבתי או מרעיון שנמצא בראש ואז מחליטה להוציא אותו לפועל. אם יש לי רעיון בראש למתכון אני לא אנוח עד שאכין אותו. כזאת אני! ב"קראנצ’ית"- האתר שלי, תוכלו למצוא מתכונים שמתאימים לכל אחד ואחת מכם. רוב המתכונים פשוטים, קלים להכנה, יוצאים מדויקים ונראים כאילו עבדתם עליהם קשה ואף אחד לא יאמין שהם כל כך קלים. אני מציעה לכם את המתכונים שלי כפיתרון אידיאלי להכנת מאכלים קלים וטעימים מאוד, מאכלים שמורכבים מחומרים שיש לכולנו בבית. תמצאו באתר גם מתכונים לא קלים, אבל בהחלט שווים את המאמץ. בטוחה שתצליחו במידה ותעקבו אחרי ההוראות. אני מאמינה שכל אחד יכול להצליח אם רק ירצה.

האתר נוח לשימוש וידידותי מאוד. מסודר לפי קטגוריות נוחות, יש אפשרות גם לחיפוש מתכון ספציפי, ניתן להגיב וכן לשלוח אליי שאלות במידה ותסתבכו עם מתכון או תהיה לכם שאלה רלוונטית.
שיהיה בהצלחה!

אתי משה חביב 🙂

Summary
Photo ofאתי משה חביב
Name
אתי משה חביב
Website