רול חביתה בטורטיה

חביתה בטורטיה היא בהחלט מנה לא שיגרתית ואין ילד שלא מתלהב ממנה. בהחלט יכולה לשמש כארוחת בוקר מפנקת או ארוחת ערב משודרגת. בכל מצב אין מי שלא יתלהב ממנה. מנה שונה מהרגיל ומרעננת את הארוחות השיגרתיות והמשעממות.. כך שבהחלט תצליחו להפתיע את בני המשפחה. שימו לב שבמתכון הזה לא מכינים את החביתה בנפרד ואז מניחים על הטורטייה, ממש לא. מטגנים את החביתה יחד עם הטורטייה, ככה החביתה לא תזוז ולא תברח מהטורטייה באמצע החיתוך והכל יישאר מדויק ובמקום.

כמובן שהמנה ממש קלה להכנה! אבל ממש קלה להכנה, פשוטה עם חומרים פשוטים, בלי הרבה לכלוך ומאות כלים.. קלה,פשוטה ומהירה להכנה.. ובסופו של דבר יוצאת מנה שנראית כאילו עבדתם עליה שעות.

את הרול ניתן לחתוך גם כ"חביתת סושי", זאת אומרת לגלגל באותה הדרך ובמקום לחתוך לשניים פשוט לחתוך ליותר חתיכות. כמובן שאפשר למלא גם בגבינות, אבל לא להעמיס מידיי אחרת לא תישאר צורה טובה.

מהי טורטייה בעצם? הטורטייה היא לחם שטוח ועגול,עשוי תירס או קמח חיטה ואינו מכיל שמרים. הטורטייה מקמח התירס מתאימה גם לרגישים לגלוטן. עיקר השימוש בטורטייה מתמקד ביכולת לעטוף מאכלים ומילויים שונים (יש באתר עוד מגוון מתכונים עם טורטייה). מקורה של הטורטייה במקסיקו.

 

רול חביתה בטורטייה/אתי משה-חביב:

כמות ל 8 רולים.

1 חבילת טורטיות (בחבילה 8 טורטיות), בטמפ' החדר
8 ביצים
מלח
8 כפות שמן סך הכל

שלב 1: החביתה למטה ומעליה הטורטייה.

 

שלב 2: הרול אחרי היפוך החביתה.

הכנה:
להכין מחבת בגודל של טורטייה, מכסה למחבת, צלוחית קטנה לשים כל ביצה, מזלג, מלח, צלחת שטוחה להוצאת הרול.
איך מכינים?
כל ביצה אחת תשתלב עם טורטיה אחת ועם כף שמן אחת וטיפת מלח. כל רול מורכב מטורטיה אחת,ביצה אחת וכף שמן.
כמות רול אחד:
לשיף כף שמן במחבת, בצלוחית לקשקש ביצה אחת, לשים טיפת מלח ולקשקש. לשפוך את הביצה המקושקשת על המחבת עם השמן מיד לשים מעל הביצה שבמחבת טורטייה אחת. לכסות עם מכסה ולטגן. בערך דקה. להפוך את הטורטייה עם החביתה המחוברת לה ולטגן קלות את הטורטייה מהצד השני כך שהחביתה תהיה כלפי מעלה. טיגון ממש קליל של 20 שניות.
להוציא על צלחת ולהמשיך לרול הבא, בדיוק באותו אופן.
בזמן שהרול הבא מתבשל לו, לגלגל את הרול המוכן ולהשאיר אותו מגולגל (כך תישאר לו הצורה).עדיין לא למלא בירקות או גבינות! רק לגלגל לקבלת צורה.
אחרי שכל הרולים מוכנים ומגולגלים ניתן לפתוח ולמלא אותם בירקות וממרחים ולגלגל שוב. לחתוך לשניים ולהגיש.
ארוחת ערב קצת אחרת ולא שיגרתית שבמעט עבודה וקצת חומרים תהיה לכם ארוחה שונה מהרגיל ואפילו מיוחדת.

מתכון רול חביתה בטורטייה,
בהצלחה ובתיאבון,אתי 🙂

 

דירוג
recipe image
שם המתכון
רול חביתה בטורטייה
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
4.51star1star1star1star1star Based on 9 Review(s)

4 thoughts on “רול חביתה בטורטיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *