פסטה ברוטב רוזה

פסטה ברוטב רוזה מעגבניות שרי מתקתקות, פשוט תענוג של רוטב? כן, קצת השקעה פה אבל בהחלט שווה כל רגע. וכשאני אומרת השקעה זה אומר שהעגבניות צריכות להתבשל,מכם לא נדרשת עבודה פיזית אלא רק סבלנות.

באתר יש כמה רטבים של רוזה, חלק מעגבניות שימורים, חלק עם רסק עגבניות וחלק עם עגבניות טריות. כולם יוצאים טעימים, כל הרטבים. אבל לפעמים בא משהו מושקע או שמחפשים פיתרון לעגבניות "עצובות" שיושבות במקרר ,לא חייב תמיד לנתב אותן לשקשוקה או מטבוחה,גם רוטב עגבניות לפסטה יתקבל בברכה.

אגב,ניתן להכין את הרוטב רק כרוטב אדום בלי השמנת במידה ואתם מחפשים מנה פרווה, במקום שמנת שימו מים חמים או מים מבישול הפסטה,באותה כמות של השמנת.

בקיצור,תכינו ותתאהבו. יש פה אחלה מתכון לרוטב רוזה מהסרטים. תנסו,מקסימום תאהבו.

כדי לראות את הסירטון להכנת פסטה ברוטב רוזה ולעוד סירטונים אחרים כנסו לעקוב אחריי באינסטגרם, כאן בלחיצה על הקישור:  https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

 

פסטה ברוטב רוזה/ קראנצ'ית:

מה צריך?
חבילת פסטה מבושלת.

לרוטב רוזה:
סלסלת עגבניות שרי.עדיפות לזן תמר.
3 כפות שמן זית
4-6 שיני שום קצוצות דק
4-6 עלי בזיליקום קרועים
50 גרם חמאה
1/2 שמנת מתוקה 38%, 125 גרם
כפית מלח,כפית פלפל שחור גרוס, טיפת אגוז מוסקט, כף סוכר.

הכנה:

לחתוך את עגבניות השרי לחצאים,לשים בסיר עם השום ולבשל בישול ארוך עד כמעט צמצום הנוזלים. להוסיף 3 כפות שמן זית ולטחון את הכל למחית יחסית חלקה,לא חייב ממש חלקה. את הטחינה אפשר לעשות בכוס מתאימה או בסיר עצמו. אחרי הטחינה מחזירים לבישול. להוסיף תבלינים ולערבב. לטעום ולתקן תיבול.
להוסיף חמאה ולערבב עד שהיא נמסה. לסיום להוסיף שמנת מתוקה ובזיליקום,לערבב ולבשל עם מכסה סגור באש נמוכה לעוד 2-3 דקות.
לטעום ולתקן תיבול לפי הטעם האישי שלכם.

הרכבת המנה:
להכין קודם את הרוטב ורק כאשר הרוטב מוכן להכין את הפסטה. את הפסטה מעבירים כשהיא חמה ומסוננת מנוזלים. להוסיף טיפונת ממי הפסטה לרוטב, בערך 4 כפות ואת הפסטה המבושלת,לערבב הכל יחד (אם אתם אוהבים הרבה רוטב אל תוסיפו את כל הפסטה בבת-אחת, אלא כל פעם כמות עד שתראו שהרוטב מכסה את הכמות שאתם רוצים,יתכן ותישאר לכם פסטה בצד). לבשל 2-3 דקות תוך כדי ערבוב.
להגיש עם פרמז'ן מגורד מעל.

מתכון פסטה ברוטב רוזה
בהצלחה ובתיאבון, אתי.

דירוג
recipe image
שם המתכון
פסטה ברוטב רוזה
תאריך פרסום
זמן הכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *