עוף בויניגרט הדרים ודבש

עוף בויניגרט הדרים ודבש משגע, טעמים מעולים שמתחברים בדיוק. מנה מושלמת לחגים, לשבתות ולצהריים. היא נראית חגיגית, מריחה נפלא והטעם שלה מעולה.

בתור אחת שחובבת רוטב ויניגרט, זה הרוטב היחיד שאני מוכנה לאכול בסלט (אל תגלו..ששש..), חשבתי לעצמי -למה בעצם לא להכניס אותו גם לתבשיל? אם הוא כל כך טעים בסלט יש מצב שהוא טעים גם בבישול. מה כבר יכול להיות רע בחרדל ודבש? אני אוהבת גם חרדל וגם דבש אז ביחד זה בכלל שילוב מצוין בשבילי. אז לקחתי את רוטב הויניגרט צעד אחד קדימה והוספתי לו טיפת טאצ' אישי שיתאים גם למאפה בתנור ולא רק לסלט והנה לכם מנה מושלמת. במיוחד עכשיו לכבוד ראש השנה מה מתאים יותר ממנה מהממת שכזאת?

הצלחה מובטחת וטעמים מדהימים! והכי חשוב ממש ממש ממש קלה ומהירה להכנה, אתם רק מתבלים, התנור עושה את שאר העבודה.. וזה בדיוק מה שאתם צריכים שאתם מכינים ארוחה, להכין מאכלים שהם סופר טעימים, סופר נראים מושלם , טעימים ובכלום עבודה.

כדי לראות את הסירטון להכנת העוף ולעוד סירטונים אחרים כנסו לעקוב אחריי באינסטגרם, כאן בלחיצה על הקישור:  https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

עוף בויניגרט הדרים ודבש /אתי משה-חביב:

לעוף:
3 כרעי עוף שלמים

למרינדה-
כף חרדל דיזון או חרדל חלק רגיל
כף חרדל גרגירים
1/4 כוס שמן זית (50 גרם)
1 שן שום כתושה
1/4 כוס מיץ תפוזים (60 גרם)
2 כפות מיץ לימון
4 כפות דבש (88 גרם)
מלח
פלפל שחור גרוס

הכנה:
לערבב את כל חומרי המרינדה יחד, למרוח את העוף מכל הכיוונים עם המרינדה ולהכניס למקרר לחצי שעה (אפשרי עד לילה במקרר) .
לסדר את העוף המתובל בתבנית מתאימה לתנור (כולל הרוטב) , לכסות בנייר כסף ולאפות בחום של 200 ‪ מעלות למשך שעה ורבע. אחרי שעה ורבע להוריד את נייר הכסף ולאפות בחום נמוך של 180ל‪ מעלות למשך 40 דקות. אם אתם רוצים עוף קריספי ויותר שזוף תעלו את חום התנור ב 10 דקות אחרונות ל230  מעלות.

מתכון עוף בויניגרט הדרים ודבש
בהצלחה ובתיאבון, אתי:)

אולי יעניין אותך

דירוג
recipe image
שם המתכון
עוף בויניגרט הדרים ודבש
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
41star1star1star1stargray Based on 3 Review(s)

2 thoughts on “עוף בויניגרט הדרים ודבש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *