עוגיות שוקולד צ'יפס מרובעות ומצופות שוקולד

עוגיות שוקולד צ'יפס מרובעות ומצופות שוקולד, כל האושר בעוגייה אחת. ילדים נטרפים מהעוגייה הזאת וגם מבוגרים אוהבי שוקולד וחמאה..חחח.. עוגייה קריספית מבחוץ ונימוחה מבפנים עם בצק פריך מטריף , מלאה בשוקולד צ'יפס וגם תוספת של שוקולדים קצוצים-גם מריר וגם חלב וכל זה בעוגייה אחת מרובעת ושמנמנה.

הבצק זה בדיוק אותו הבצק שאני מכינה לעוגיות הקלאסיות של עוגיות השוקולד צ'יפס שבאתר,רק שהפעם הן בצורה שונה וגם קיבלו ציפוי. ניתן לצפות את כל העוגייה ואפשר רק חצי או בכלל לא, מה שאתם מעדיפים ואוהבים.

ניתן לשמור את העוגיות במקפיא.

כדי לראות את סרטון הכנת העוגיות כנסו לעקוב אחריי באינסטגרם??:

https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

עוגיות שוקולד צ'יפס מרובעות ומצופות שוקולד / קראנצ'ית:

200 גרם חמאה רכה (לפרווה מרגרינה או מחמאה)
1/2 כוס סוכר חום (120 גרם)
1/4 כוס סוכר לבן (50 גרם)
2 ביצים m או L
2+1/2 כוסות קמח רגיל (350 גרם)
כפית אבקת אפיה
כוס שוקולדים קצוצים-שילוב של שוקולד חלב ושוקולד מריר + 3/4 כוס שוקולד צ'יפס קטנים.

הכנה:
במיקסר (או במעבד מזון) לערבל עם וו גיטרה חמאה רכה (לא מומסת! להוציא מהמקרר חצי שעה-שעה לפני השימוש, תלוי בטמפרטורה שבבית) יחד עם הסוכרים עד שהופכת להיות כמו משחה (במהירות בינונית למשך 1-2 דקות), להוסיף ביצה ביצה בהפרש של חצי דקה אחת מהשנייה, להוסיף את הקמח ואבקת האפייה ולסיום לקפל פנימה את השוקולד צ'יפס ושאר השוקולדים.

להעביר את העיסה לתבנית מלבנית מחולקת או לתבנית מלבנית רגילה. לשטח את העיסה שתהיה עד כמה שיותר ישרה. להכניס לתנור שחומם מראש ל 180 מעלות לאפיה של כ 30 דקות. אם בחרתם בתבנית מחולקת פשוט להסיר את החלוקה אחרי האפייה ויש לכם ריבועים. אם בחרתם בתבנית לא מחולקת אז אחרי האפייה תשתמשו בסכין גדולה וחדה בכדי לחתוך את הבצק לקוביות.

כל קובייה לטבול בשוקולד המומס ולהניח על רשת או מגש עם נייר אפיה להתקשות השוקולד. להכניס לקירור להתייצבות השוקולד על העוגייה.

ניתן לשמור במקרר או במקפיא (אם תצליחו בכלל לשמור משהו מהן ולא לזלול הכל 🙂 🙂

מתכון לעוגיות שוקולד צ'יפס מרובעות ומצופות שוקולד
בהצלחה ובתיאבון, אתי ?

 

דירוג
recipe image
שם המתכון
עוגיות שוקולד צ'יפס מרובעות ומצופות שוקולד
תאריך פרסום
זמן הכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *