דג סלמון בחמאה במחבת

דג סלמון בחמאה במחבת, אמאל'ה כמה שזה טעים.. כתבתי לכם מתכון כולל הסברים ספציפיים איך להכין את הדג, מרגע הניקוי ועד לאכילה. כי דג טוב במחבת צריך לדעת לעשות, בכל זאת אנחנו לא רוצים לאכול דג חי או עור של דג רך ומושי, רוצים לקבל עור קריספי וקשה, רוצים סגירה נכונה של הדג מכל הכיוונים אבל שישאר רך וורדרד מבפנים ולכן צריך לדעת איך לעשות את זה. אז כתבתי לכם מתכון עם הסבר מפורט איך להכין דג במחבת בצורה הטובה והטעימה ביותר. דג טוב לא מצריך הרבה מרכיבים אבל דורש טכניקה טובה ועבודה נכונה ובשביל זה אני פה לחלוק איתכם את הידע הזה.

מחכה לתמונות ולתגובות שלכם כי אחרי שתכינו את הדג הזה לא תרצו להחליף את המתכון.

ואם אתם רוצים דג בתנור, יש מתכון אחר באתר, כנסו לחפש.

דג סלמון בחמאה במחבת/אתי משה-חביב:

6 חתיכות דג סלמון (עם העור)
50 גרם חמאה
3 כפות שמן זית
2 שיני שום חתוכות לעיגולים דקים
5-6 עלי מרווה
מלח גס
פלפל גרוס

הכנה:
דג סלמון טרי או קפוא, חשוב שישאר בצד אחד עם העור ונקי מעצמות. אם קפוא אז להפשיר בטמפרטורת החדר או במקרר, לא להשרות בתוך קערה עם מים.
אחרי שהדג הפשיר,לוודא כמובן שהוא נקי מקשקשים ועצמות, להכניס אותו לקערה עם מים ולימון למשך 5 דקות בלבד. ואז לשטוף ולייבש על נייר סופג, לספוג היטב את הנוזלים.

במחבת להמיס חמאה ושמן זית, להוסיף את השום והמרווה ולטגן קלות. להוציא את השום והמרווה מהמחבת אחרי דקה של טיגון (לא לזרוק לפח). להניח בצד, שימו לב שלא ישרפו אחרת זה יהרוס את כל הטעם והטעם השרוף ישתלט.

להמליח ולפלפל את הדג (בצד בלי העור), לפני שמכניסים את הדג למחבת חשוב שהמחבת תהיה חמה אחרת העור ידבק לכם למחבת!
להניח את הדג כאשר הצד של העור נוגע במחבת וללחוץ עם מרית על הדג כדי שלא יתקפל או יתעוות, לדגים יש נטיה להתכווץ שהם במגע עם חום (אפשר להכניס כמה דגים יחד, תלוי בגודל המחבת), ללחוץ על הדגים למשך 2 דקות ולתת טיגון טוב בצד של העור (הוא גם יצא לכם קריספי), אחרי שהדג צרוב היטב בצד של העור, להפוך אותו על הצד לחצי דקה ואז לצד השני לעוד חצי דקה ולסיום על הצד החשוף שעוד לא טוגן למשך דקה שתיים שיהיה שזוף יפה.
ככה תקבלו דג שזוף מכל הכיוונים אבל רך וורוד מאוד מבפנים.

להעביר לצלחת. להניח על הדג קצת שום ומרווה (אלה שטיגנו בהתחלה).
להגיש עם סלט רענן, תפוחי אדמה קריספים או אורז ולזלול.

מתכון דג סלמון בחמאה במחבת
בהצלחה ובתיאבון, אתי:)

אולי יעניין אותך

דירוג
recipe image
שם המתכון
דג סלמון בחמאה במחבת
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
2.51star1star1stargraygray Based on 2 Review(s)

2 thoughts on “דג סלמון בחמאה במחבת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *