בשר אונטריב בתנור

בשר אונטריב בתנור עם כרישה או בצל יחד עם פטריות, פשוט מטורף כמה שזה טעים. פשוט וקל להכנה, למרות שיש שלבים אבל הם שלבים ממש פשוטים שכל אחד יכול לעשות אותם.

מנה חגיגית ויפה, להכין לשבת או חג, אפילו ילדים מתאהבים בה בקלות. ממליצה לכם להכין אותה לצד אורז לבן, אין מי שלא ילקק את האצבעות, יטרפו הכל. מבטיחה לכם.

לסרטון כנסו לעקוב אחריי באינסטגרם: https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

בשר אונטריב בתנור/קראנצ'ית:

מה צריך? 
1 קילו אונטריב חתוך לקוביות
מלח- לפי הטעם
פלפל שחור גרוס- לפי הטעם
3 בצלים גדולים מאוד או 3 ענפי כרישה (או שילוב של שניהם)
2 סלסלות פטריות טריות חתוכות לרבעים או חצאים
2-3 כוסות ציר בקר/מים
(אם בחרתם מים תוסיפו 2 עלי דפנה,2-3 פלפל אנגלי, כפית כורכום, מלח, פלפל שחור, ענף סלרי, אפשר להוסיף כף אבקת מרק פטריות אם אוהבים).
6 כפות שמן זית
3 כפות סילאן

הכנה:
בסיר/כלי מתאים לתנור ולגז לשים שמן ולצרוב את קוביות הבשר מכל הכיוונים, לתבל במלח ופלפל שחור גרוס. להוציא את קוביות הבשר הצרובות ולהניח בקערה בצד. באותו סיר/כלי להכניס את הבצלים/כרישה, לערבב ולהוסיף את הפטריות להקפצה קלה בלבד. להוציא לצד. להחזיר את הבשר לאותו הסיר ולהניח מעל את הכרישה/בצל והפטריות, לשפוך ציר בקר או מים רותחים מתובלים וסילאן.
להרטיב נייר אפייה ולהניח מעל, לשים גם נייר אלומיניום ומעל הכל מכסה.
להכניס לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות לשעתיים וחצי (תבדקו עם מזלג אם הוא נכנס בצורה חלקה בנתח ולא נשאר צמיגי, אם הוא עדיין לא רך מספיק להמשיך אפיה, כמובן תבדקו את הנוזלים אם יש צורך להוסיף או לא) , לאחר מכן להסיר מכסה ולהמשיך אפיה לעוד 20-30 דקות עד השחמה יפה.

מתכון בשר אונטריב בתנור
בהצלחה ובתיאבון, אתי.

דירוג
recipe image
שם המתכון
בשר אונטריב בתנור
תאריך פרסום
זמן הכנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *