אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש

אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש, רך ועסיסי, נמס בפה ורך כמו חמאה. טעמים מדהימים, פשוט וקל להכנה. בעיקרון את רוב העבודה עושה התנור, אתם רק צריכים לבוא רעבים לשולחן.. חחח..

מנה קלה, טעימה ומרשימה מאוד. מנה מתאימה לאירוח בשבת, חג או סתם ככה לארוחה בשרית טובה. הכל בסיר אחד ולתנור לכמה שעות טובות.זהו, פשוט, לא?

אצלי הילדות אוהבות ומעדיפות בשר אדום על עופות ולכן אני מוצאת את עצמי מכינה להן בשבתות אסאדו, בשר בקר, סינטה בתנור ועוד.. הפעם החלטתי ללכת על אנטריקוט שזה נתח שאני מאוד אוהבת וגם הילדות אוהבות אותו בתור סטייקים, אבל הפעם הזאת במקום לצלות את הנתחים על האש/פלאנצה, הלכתי על בישול ארוך עם יין אדום ודבש.. הילדות עפו על זה וגם אנחנו המבוגרים.

בקיצור, מנה מומלצת פלוס פלוס..

הכנתם ואהבתם? תייגו אותי או שלחו לי תמונה בהודעה פרטית בפייסבוק או באינסטגרם.. מחכה לכם: https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש /אתי משה-חביב:

מה צריך?
6 חתיכות סטייק אנטריקוט,בעובי 2 ס"מ כל חתיכה
1 בצל גדול מאוד או 2 בינוניים
סלסלת פטריות טריות (אפשר גם 2 סלסילות)
1/2 עד 3/4 כוס יין אדום יבש
2 כפות מלאות דבש
2 כפות גדושות צ'ילי מתוק
מלח גס-לפי הטעם
פלפל שחור גרוס-לפי הטעם, אני אוהבת הרבה.
כף מלאה וגדושה תבלין פילדלפיה

הכנה:
להכין סיר עם מכסה שמיועדים לתנור. להכין בצלוחית את המרינדה שמורכבת מ-דבש , צ'ילי, מלח, פלפל שחור ופילדלפיה- לערבב הכל יחד ולמרוח על הנתחים של האנטריקוט מכל הכיוונים. לסדר בתחתית בתבנית מחצית מכמות הבצל, ועל הבצל את האנטריקוט המתובל. להניח מעל את שאר הבצל. ולפזר את הפטריות מעל ובצדדים. (אם אוהבים הרבה פטריות אפשר לשים גם 2 סלסילות של פטריות). לסיום לשפוך את שארית המרינדה מעל הסטייקים.. ואת היין לשפוך מעל ומסביב.
לכסות את הסיר בנייר אפיה, מעל נייר האפיה שכבת נייר כסף ומעל הכל את המכסה של הסיר (שוב, שימו לב שהסיר והמכסה מיועדים לתנור). להכניס לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות לאפיה של שעה. אחרי שעה להנמיך את הטמפרטורה ל 170 מעלות להמשך אפיה של עוד שעתיים. ב 15 דקות אחרונות אפשר להוריד את הכיסוי לקבלת צבע עמוק יותר לתבשיל.
פשוט וקל. מנה מרשימה, טעימה וחגיגית.

מתכון אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש
בהצלחה ובתיאבון, אתי:)

אולי יעניין אותך

דירוג
שם המתכון
אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
31star1star1stargraygray Based on 5 Review(s)

6 thoughts on “אנטריקוט בתנור עם יין אדום ודבש

  1. תודה על המתכון. נראה ממש טוב. האם יהיה אפשר לעשות את זה גם בתבנית בתנור או חייב סיר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *