אונטריב בתנור עם פטריות

אונטריב בתנור עם פטריות, פשוט מנה מעולה. בשר שעובר בישול ארוך, נמס בפה ורך כמו חמאה. אצלנו בבית כולם אוהבים. מבחינתי זה אחלה פיתרון לארוחת שבת, מכניסים הכל לתנור ויאללה ביי. אין פה כמעט עבודה ומה שכן יש זה ממש קל ופשוט. את רוב העבודה עושה התנור, אפילו הגז נשאר לכם פנוי כדי להכין תוספות.

רוצים לראות את סירטון הכנת האונטריב בתנור ועוד סירטונים רבים אחרים? כנסו לעקוב אחריי באינסטגרם: https://www.instagram.com/etimoshehaviv_crunchit/

אונטריב בתנור עם פטריות/קראנצ'ית:

מה צריך?
1 קילו אונטריב חתוך לקוביות
3 כפות קמח
מלח
פלפל שחור גרוס
3 בצלים גדולים מאוד או 3 ענפי כרישה (או שילוב של שניהם)
2 סלסלות פטריות טריות חתוכות לרבעים או חצאים
2-3 כוסות ציר בקר/מים
(אם בחרתם מים תוסיפו 2 עלי דפנה,2-3 פלפל אנגלי, כפית כורכום, מלח, פלפל שחור, ענף סלרי, אפשר להוסיף כף אבקת מרק פטריות אם אוהבים).
6 כפות שמן זית
3 כפות סילאן

הכנה:
לקמח את קוביות הבשר מכל הכיוונים (לשים צלוחית עם קמח, טיפת מלח וטיפת פלפל גרוס ולערבב). בסיר/כלי מתאים לתנור ולגז לשים שמן ולצרוב את קוביות הבשר מכל הכיוונים, לתבל במלח ופלפל שחור גרוס. להוציא את קוביות הבשר הצרובות ולהניח בקערה בצד. באותו סיר/כלי להכניס את הבצלים/כרישה, לערבב ולהוסיף את הפטריות להקפצה קלה בלבד. להוציא לצד. להחזיר את הבשר לאותו הסיר ולהניח מעל את הכרישה/בצל והפטריות, לשפוך ציר בקר או מים רותחים מתובלים ומעל הכל לזלף סילאן. (*אם לא רוצים לשים קמח בשל רגישות או אם רוצים את זה לפסח, פשוט תוותרו על הקמח,תצרבו את הבשר כמו שהוא עם מלח ופלפל בלבד).
להרטיב נייר אפייה ולהניח מעל, לשים גם נייר אלומיניום/כסף ומעל הכל מכסה.
להכניס לתנור שחומם מראש ל 200 מעלות לשעתיים וחצי ,אפשר גם 3 שעות (תבדקו עם מזלג אם הוא נכנס בצורה חלקה בנתח ולא נשאר צמיגי, אם הוא עדיין לא רך מספיק להמשיך אפיה, כמובן תבדקו את הנוזלים אם יש צורך להוסיף או לא) , לאחר מכן להסיר מכסה ולהמשיך אפיה לעוד 20-30 דקות עד השחמה יפה.

מתכון אונטריב בתנור עם פטריות
בהצלחה ובתיאבון, אתי.

אולי יעניין אותך

דירוג
recipe image
שם המתכון
אונטריב בתנור עם פטריות
תאריך פרסום
זמן הכנה
ממוצע
51star1star1star1star1star Based on 1 Review(s)

4 thoughts on “אונטריב בתנור עם פטריות

  1. תודה יקרה עכשיו סוף סוף יש לי המתכון,פשוט זה נראה פצצה ואני מאד אוהבת בישול ארוך ורציתי לגוון????❤️????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *